~~♥♥ sTorY oF oUR LoVe ♥♥~~

Aug 8, 2011

haRi paLiNg baHGiE ."♥____♥"~

dah siap2 beli juadah uTK bbUKe......dh hidangg smua kt meja...jam masih mnunjuKKan kul 6.50 minit ptg....lambat ag haihhsss....ape nk wat..lepak lam bilikkk r.....huBBy tgk tv...........
tetibE teRnamPak
kt tepi meja....baki yg tnggal tak Berusik......
Senarnyer dh giveuP nk tEst2 nih..jwPn sTiLL saMe....
diseBaBkan bOHSAnnn byk mase nk tnggu bERBUka.... aku pon saje nk tRy wLaupon taw jwpn msti
 -Ve....
bile dh test...tak tgk pon....basoh2 tgn dlu..sBB dh taw jwPn yg same...huRRmmm...mmG loM rZekii..........
biLe toLehh kt bende aLah nih.....
aku puNyer terKejot...jd cmNI....

issssshhhhhhhhh..biar bToLLLL??????????

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
aku nyer jeRit...aku pon pnggIL..........
sAYAnggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
my huBBy pon jERitt gaks: AWAkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....ade brite guMbire.....
aikkk die pon nk ckp brite gumbire.....
takpe die ckp duLooo...........
goVERNMEnt baGI BONUS 1/2 BULAN..........................
aku : mane taw nihhh
hubby : tgk bRIte la.............
YA ALLAH...rezeki buLan puAsa kan......kLu Allah nk bg....seKejap je...tp biLe nk tariK pon sKejapp je..bersYUkurr la....
aku pon ape ag...............
tnjokkla kt hubby nih
huBBy: ishhhh........biar btOllll??...alhamdullilah.....( alih2 die tros lari dpn tv)....ni yg nk ngajok nih..kite eksited...die lak leh lari......
senarnyer...huBBy  takott...n ak pcaye....siap leh ckp....""Klu awk branakk nnt sy nk tnggu luar..sy takot tgk awk saket".....
hahahahahaha...........
hubbynyer eksited...siap mmpi nk letak naMe......moHd aLi riZQi........kLu lelaKi...
ishhhh.....bLOm pape dh pkir name...ape daaaaaaa~~
tp ape pon...aku ngn huBBy bersyukurr sgt ngn rezeki yg Allah bg nih....alhamdullilah..............
tp masih tak puas ati...............esk mlm nk gakk jmper dr.............
nk pastikan bTOLLL.......
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
tiBE mLm tu.....aku pon g kLInik ngn huBBy..............
dr cek...kate mmg positive..............
bile scan........tak nmpak sgt kantung...sbb kecil ag.....dlm 5 mnggu baRu..........dr suh dtg ag 2mnggu nk scan balek..........
risauunyer aku sbb tak nmpak...leH nmPak ke nnt....takot sgt jd ape2...........
cume bleh berdoa....jage makan...jage ksihatan..........harap smua bjALAn lancar.........amin.......
***************************************************
tP huBBy ckP....klu leLaki die nk bagi naMe...
moHD ALi RiZQi.....(Singakatan ejaan untuk Muhammad/The highest/tingGi/Rezeki)
tPppppp..kLu GuRL...aku yg nk bG nAme....faIr..hehehehe
tringin sgt name nih.....
NuR aRiSSa QIstiNa......(cahaya/aZam kuat/keadiLan)....
hehehehehe............
bLom pape dh bRangan........
"Ya Allah, semoga Kau lindungi kami sekeluarga.......Lindungi kandungan ini sehingga selamat dilahirkan........amin.........."




Jul 23, 2011

goin' daTe wiF LiTTLe bRo.....

sMLM....mY huBBy ade kJer kt s.aLam...die kate kjap je...then mlm leh la g maen boWLing..
so dR tnGGu die jMpt aku kt umah..baIk suh die dROP aku ngn aDik aku kt IoI maLL...
leh la juGak tgk waYaNG ke aPe....dR terConGGOk tnGGU2 kan...
so.....
smPai IoI lam kul 6.15....
aku trOS g cari tiKet wyg la doLu ngn adik aku.....
ciTe ape nk Tgkkk~~~......
""HARRY POTTER""
hehehheee...tgk haRRy poTTer la.....maSe beLi dh start leBih kuRng 10 minit..hurrmmmtakpe la..baRu iKLan2 jer....
LAyaNN cite nihh beb....
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
patu abes lam kul 8.50...dkt2 kul 9 laa...
g maKann la duLu kan......
mY huBBy pon tak smPai ag..huRRMm~~.....
naK maKan aPee erk...~~..
kFc bORingg.....mCD??ag la bUHHSannn...hehehehe
poSIng2...g la maknn 'KR"...hehhehehe

GULLPPP~~


ni lah adik aku...bARu baLek dr aCheh..coTi semmm...


Makan kenYang2...suAMi kerjee....ishhhh...xbaEkk kan.....~~

UURRRRRkkkkkkkkkk~~alhamdulillah.....=))

Jul 21, 2011

zikir harian

Sedikit Ilmu untuk dikongsi bersama...

ZIKIR HARIAN

HARI AHAD: Ya Hayyu Ya Qayyum ( 1000 X )
HARI ISNIN: La haula wala quwwata illa billa hil 'aliyyil 'a ziim ( 1000 X )
HARI SELASA: Allahumma salli 'ala 'abdika warasulika wanabiyyikal amiina wa'ala alihi wasahbihi wasallim ( 1000 X )
HARI RABU: Astagh firullahal 'a ziim ( 1000 X )
HARI KHAMIS: Subhanallahii 'a ziim , Subhanallahi wabihamdihi ( 1000 X )
HARI JUMAAT: Ya Allah ( 1000 X )
HARI SABTU: La ilaha illallah ( 1000 X )
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tiap-tiap pagi dan petang

1. Al-Ikhlas
- menyamai satu pertiga Al-Quran; dibaca 10 kali akan dibina sebuah istana di syurga;

2. Al-Falaq
- dibaca 3 kali untuk perlindungan dari bencana dan segala perkara yang tidak diingini;

3. An-Naas
- sama seperti A-Falaq;

4. Ayatul Kursi (Al-Baqarah - 255)
- pahalanya menyamai satu perempat Al-Quran, dibaca setiap lepas sembahyang akan dimasukkan ke syurga, setiap huruf 1000 keberkatan dan mendapat 1000 rahmat;

5. Al-Mukmin ayat 1-3 (Juz 24 Surah 40)
- untuk keselamatan;

6. Al-Hasyr ayat 21-24 (Juz 28 surah 59)
- apabila dibaca selepas Subuh dan Asar akan mendapat rahmat dan dijaga oleh 70,000 malaikat dan jika meninggal dunia pada malam atau siang hari itu, akan perolehi syurga.

Tiap-tiap malam

1. Yaasin (Juz 22 & 23 surah 36)
- Hati Al-Quran, pembacanya akan mendapat keredhaan Allah, keampunan dosa; jika dibaca atas seseorang yang hampir mati akan memudahkan pertemuannya dengan Allah; jika dibaca atas kubur akan diringankan siksa kubur, diberi 80 rahmat kepada pembaca dan diberi Allah akannya perkara-perkara yang menyukakannya.
2. Ad-Dhukhan (Juz 25 surah 44)
- pembaca akan mendapati 7000 malaikat memohon ampun ke atasnya; jika dibaca pada malam atau hari Jumaat akan diberi sebuah rumah di syurga.
3. Al-Qiyamah (Juz 29 surah 75)
4. Al-Zalzalah (juz 30 surah 99)
- pahala membaca seumpama separuh Al-Quran.
5. Al-Ikhlas
6. Al-Imran ayat 190-200 (juz 4 surah 3)
- dibaca pada malam hari akan diberi pahala beribadat separuh malam.
7. Al-Baqarah ayat 284-286 (Juz 2 surah 1)
- diberi pahala beribadat separuh malam dan dijauhi gangguan syaitan dan segala bencana.

Sebelum tidur

1. Al-Fatihah
- pahala membacanya memenuhi timbangan amal, menutup segala pintu neraka, dikatakan sama dengan dua pertiga Al-Quran dan 70 kali ganda ayat lain;
2. Bismillah
- dibaca 21 kali sebelum tidur akan memberi keselamatan kepadanya; setiap huruf diberi 4000 kebajikan dan dihapuskan 4000 kejahatan dan diangkat 4000 darjat;
3. Al-Mulk (Juz 29 surah 67)
- diberi syufaat dan diampunkan dosa, pahala sama 60 kebajikan dan dijauhi seksa kubur;
4. As Sajdah (juz 21 surah 32)
- diberi naungan di hari Kiamat; 60 darjat daripada surah lain;
5. Al Kaafirun
- menyamai satu perempat Al-Quran, akan dilepaskan dari azab neraka.

 Bacaan pada setiap malam dan siang

1. Yassin;
2. Al Mulk;
3. Al Waaqiah - (Juz 27 surah 56) - dijauhi kepapaan;
4. Ad Dukhan
E. Tingkatan pembaca Al-Quran
1. Jutawan - membaca 300 hingga 1000 ayat setiap malam;
2. Jayawan - membaca 200 hingga 299 ayat;
3. Setiawan - membaca 100 hingga 199 ayat;
4. Pemelihara - membaca 50 hingga 99 ayat;
5. Yang ingat - membaca 10 hingga 49 ayat;
6. Yang lalai - membaca 0 hingga 9 ayat.

Keutamaan surah-surah lain
1. Ali-Imran
- jika dibaca bersama Al Baqarah akan mendapat pembelaandi hari kiamat dan dikira sebaik-baik perbendaharaan; jika dibaca pada hari Jumaat akan didoakan oleh malaikat sehingga malamnya;

2. Al-Hasyr
- jika dibaca sebelum tidur dan mati pada malam itu,mendapat pahala mati syahid.

3. A'la (juz 30 surah 100)
- menyamai separuh Al-Quran;

4. An Nasr (juz 30 surah 110)
- menyamai seperempat Al-Quran;

(Dipetik dari buku "Amalan harian sepanjang zaman" oleh Al Ustaz Dato' Hj.Ismail Kamus)
*** sungguh teRuja aku bace nih....sungguh berguNa..***..
diambil dr bLog zikriibadat........

Ever seen a lavender farm?

LEVENDER.............
As an herb, lavender has been in documented use for over 2,500 years. In ancient times lavender was used for mummification and perfume by the Egyptians, Phoenicians, and peoples of Arabia.
Romans used lavender oils for bathing, cooking, and scenting the air, and they most likely gave it the Latin root from which we derive the modern name (either lavare--to wash, or livendula--livid or bluish). The flower's soothing "tonic" qualities, the insect-repellent effects of the strong scent, and the use of the dried plant in smoking mixtures also added to the value of the herb in ancient times..
Lavender is mentioned often in the Bible, not by the name lavender but rather by the name used at that time--spikenard (from the Greek name for lavender, naardus, after the Syrian city Naarda). In the gospel of Luke the writer reports: "Then took Mary a pound of ointment of spikenard, very costly, and anointed the feet of Jesus, and wiped his feet with her hair; and the house was filled with the odor of the ointment."
dan...blaaaa....blaaa..blaaaa....
leh tgk kt cini laa erkkk...
http://www.lavenderfarm.com/history.htm

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
aku post kan kisaH levender nih..sbb aku sukee sgt bungee nihh okkkk~~~

wangiii gilerrr oK.....jUm kt layan farm die....aku rs cam nk berumah kt cini jer......weeeeeeeeeee~~

ni slh saTu bunga dr jaRak dekat....

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....im loVin' it....hehehehehe

coMell jee anak mak saleh ni...


chanteeekkk sgt.....ciptaan ALLAH swt.................

TANDA 100 HArI SEbELom sakaratuLmaut~~~

Tanda 100 hari sebelum sakaratulmaut.

Ini adalah tanda pertama dari Allah SWT
kepada hambanya dan hanya akan disedari
oleh
mereka yang dikehendakinya.
Walaubagaimanapun semua orang Islam
akan
mendapat tanda ini cuma samada mereka
sedar
atau tidak sahaja.

Tanda ini akan berlaku lazimnya selepas
waktu Asar. Seluruh tubuh iaitu dari hujung
rambut
sehingga ke hujung kaki akan mengalami
getaran
atau seakan-akan mengigil. Contohnya
seperti
daging lembu yang baru saja disembelih
dimana
jika diperhatikan dengan teliti kita akan
mendapati daging tersebut seakan-akan
bergetar. Tanda ini rasanya lazat dan bagi
mereka yang sedar dan berdetik di hati
bahawa
mungkin ini adalah tanda mati maka getaran
ini
akan berhenti dan hilang setelah kita sedar
akan
kehadiran tanda ini. Bagi mereka yang tidak
diberi kesedaran
atau mereka yang hanyut dengan
kenikmatan
tanpa memikirkan soal kematian, tanda ini
akan
lenyap begitu sahaja tanpa sebarang
munafaat.
Bagi yang sedar dengan kehadiran tanda ini
maka ini adalah peluang terbaik untuk
memunafaatkan masa yang ada untuk
mempersiapkan diri dengan amalan dan
urusan
yang akan dibawa atau ditinggalkan sesudah
mati.


Tanda 40 hari sebelum hari mati

Tanda ini juga akan berlaku sesudah
waktu Asar. Bahagian pusat kita akan
berdenyut-
denyut. Pada ketika ini daun yang tertulis
nama
kita akan gugur dari pokok yang letaknya di
atas
Arash Allah SWT.
Maka malaikat maut akan mengambil daun
tersebut dan mula membuat persediaannya
ke
atas kita, antaranya ialah ia akan mula
mengikuti
kita sepanjang masa. Akan terjadi malaikat
maut
ini akan memperlihatkan wajahnya sekilas
lalu
dan jika ini terjadi, mereka yang terpilih ini
akan merasakan seakan-akan bingung
seketika.
Adapun malaikat maut ini wujudnya cuma
seorang tetapi kuasanya untuk mencabut
nyawa
adalah bersamaan dengan jumlah nyawa
yang
akan dicabutnya.


Tanda 7 hari

Adapun tanda ini akan diberikan hanya
kepada mereka yang diuji dengan musibah
kesakitan di mana orang sakit yang tidak
makan
secara tiba-tiba ianya berselera untuk
makan.


Tanda 3 hari

Pada ketika ini akan terasa denyutan di
bahagian tengah dahi kita iaitu diantara dahi
kanan dan kiri. Jika tanda ini dapat dikesan
maka
berpuasalah kita selepas itu supaya perut
kita
tidak mengandungi banyak najis dan ini akan
memudahkan urusan orang yang akan
memandikan kita nanti. Ketika ini juga mata
hitam
kita tidak akan bersinar lagi dan bagi orang
yang
sakit hidungnya akan perlahan-lahan jatuh
dan
ini
dapat dikesan jika kita melihatnya dari
bahagian
sisi.
Telinganya akan layu dimana bahagian
hujungnya
akan beransur-ansur masuk ke dalam.
Telapak
kakinya yang terlunjur akan perlahan-lahan
jatuh
ke depan dan sukar ditegakkan.


Tanda 1 hari

Akan berlaku sesudah waktu Asar di mana
kita akan merasakan satu denyutan di
sebelah
belakang iaitu di kawasan ubun-ubun di
mana
ini
menandakan kita tidak akan sempat untuk
menemui waktu Asar keesokan harinya.


Tanda akhir

Akan berlaku keadaan di mana kita akan
merasakan satu keadaan sejuk di bahagian
pusat
dan ianya akan turun ke pinggang dan
seterusnya
akan naik ke bahagian halkum. Ketika ini
hendaklah kita terus mengucap kalimah
syahadah
dan berdiam diri dan menantikan
kedatangan
malaikatmaut untuk menjemput kita kembali
kepada Allah SWT yang telah
menghidupkan kita dan sekarang akan
mematikan pula.




Sesengguhnya mengingati mati itu adalah
bijak

Jul 20, 2011

weddinG oF De yeaR ke????

nikah atas cRUise??????
waaaaa......beshh gLer...mcm nk kaWen ag sKaLi jer...hehehehehe...
tp tu rZeki masing2 kan.....
Farah AF2...akhirnye slamat diijabkabul bersama Johan diatas cruise..
hahahaha...dh mcm wartawan pulakkss....
MMG WEDDing oF de yEar la....
keliling tasik putrajaya.....


besshhhh gilaaaaQQQ....hahahahaha.....
pnah mnJAdi idaman kot..nk kawen atas cruise.......hehehehehe
tp biLe tgk org kawen tas cruise..aku pon tmpng guMbiRaa....cecececece....
chantekk toL fara nih....







Jul 19, 2011

wahhhhhhhhhhhhhh.........daH beRsaRAngg teLorrr daH bLog aKu nih....hehehehehehe
baRu naK upDated baLekkk....biaSeeLLaaa....baRu teRbanguNn daRi di buaI haNImoonn...hehehe.......
sKunk aku nk koNgsi saaT2 dH beRgeLar isteRi org nih...hehehehehehe.......

BOHSANNNNNNNNN

lamee tolll aku tak updated bLog..bukan ape..maLass...tak taw nk ckp ape....
tp memandangkan skunk tmPat keJE aku...dh kene
BLOKK FB!!!!!!!!!!!...

bukan stakat tuh....
UTUBE PON!!!!!!!!!!!!!!
hahahahha....
mmg bosann la.....
nasibb baekk bLog tak kene BLOCKKk.....
so baru la rajinn nk jengokk bok yg dh bersarangg nih..
klu duLu...aku ader bos..mmg byk la kjer..so takde mase la jugak ni lepak2 cmni....
tp skunk bOS aku...
YBHG DATO' CAPT ABDUL RAHIM ABDUL AZIZ........
dah berpindah ke Lembaga Pelabuhan Klang...
tnggal la aku sorng2 kt cini...aku dok naekk la balik maritimm nih....
takde bos..
just tolong2 officer kt cini
klu PA SUB ngn PA TSUB takde...baru la aku ganti dorng nih...
jaDIkkkknyer...bermuLe la oeprasi aku...utk boark2 ngn MR BLog aku nih...
itu pon klu takde kerje...bukan mengeLat wat kEJE okkk!!!!>...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dua kawan mak buyong aku smua dh start coti mnggu lepas...
ye Lahh....
standby...tnggu mase nak meletop...tnggaL la aku sorng2...giler kan....dh la coti 3 bulan dorng nih...
bosannnnn la...nsb baek dh nk dekat buLan pose......
leh la rehattt2 je kt opis.....



Jun 20, 2011

MEMASAkkkk!!!!!!!!

bab masak memasakk nih.....aku ni takde teror sgt......tp taw la basic2 tuh....
nk kate rajin......mama slalul ckp aku nih mlss masakkkkkkk.senarnyer bukan malass masakk..aku suke memasakk..tp sbb nk kene coci...nk kene potong tu potong nih..tu yg jd malasss sgt...cer smua dh siap dpn mate tnggl maasak je..mmg laju la aku...hehehehehe
.............................
duLo bojang2......aku masak ape ikot tekak aku je..klu tak beli liar...kalau balik umah mama....hurrmmmmm~~ tido pon lmbat...bangun jawabb nyer lambatt la jugakk...dah bising2 mama kat daporr....baru nk mangun..biLe mangun smua dh siap ready utk mkn je...hehehehehe....jaat tol aku nih....
.............................
tP skunk..........aku dh kene memasakk....
dh jADIkkk biNiii oRgggg oiiii....kene rajin2 la masakkk...kLu takkkk....kene tnggaL baru taw...
hahahahaha...tu smua ayat2 org tue la..nk suh aku masak....
tp mmg btol pon.....sejak dh jadik bini nih..asyik kene masak jer...takbile nk makan luar je ajib ckp..mmbazir..g mASAKKK....haisshhh..bukan mls..kdng2 tu penatttt...balekk kjer lmbat...patu nk masakk..smpai dh kering idea nk masak pe......
(alaa...ntah2 sbb aku masak sedapp..tu yg ajib tak bg mkn luar kan....)..hahhahahaha
aku masakk pon tok 2org..
ssh tol nk budget...kdng2 terLEbiih...kdng2 tak cukop.....
takpe..baru2..nnt ade anak...pndai la kan....
aku pnah ckp nk g bLaja memaSak..Hubby kate...tak paYahh....blaja masak ngn mak die....hurrmmm~~
tp aku ttp bLajar jugakk...
tp yg tak bbayarr la...
ni la SIFU2 aku....haahahaha

so..bleh la jugak masakk..
bnde2 senangg jeww.....~~~~
ni lah antara2 yg aku masak...tp bukan gmbar seBenar....luPe Nak bwak gmbar sebenar..hehehehe



ok la kann...ader gakk yg aku leh masakk.....hehhhehehe.........
tp bnde paling faveret aku.....kentang goreng cili padi..klu tu je ade..aku dh layannn..~~~
huBBy pon dh teRikot...hahahahaha...
tp akhir2 nih..biLe aku tmbag berat badan naek 2kG....huRRmm ok la.....
huBBy lakk naek 5kG...pasnih..mmg bONNcitt la prot diee...hahahaha..tu yg aku suke...biar takde sape nk ngorat die..weeeeeeeeee

May 7, 2011

1sT haNYMooN

senarnyer...lePas weDDing riTu...xSmpat pon nk g hanimoon...buKan sbB aku takDer coTi.....tP ajIB yg xDer coTi.........huRRMM~~...hanimoon aku oN kt uMah maK mRtua je La.....uLang aLik umah aku..uMah dier..hurrmm.....
smPai la maSe..aku dh kene maSok kERJe....1st maY aku ade jOB maKeup...deKat sungKai peRak.....ngn mmBer aku aFIAH....die jD 4thogRPher....mmBer aku tunang..so aku g makeupkan dier......mY huBBy la ikot....die jD akunyer dRiberr skunk....

seTTLe2 makeup..seTTLe majLis...koNonnyer nk g hanimoon kt hoTspRing...dah alang2 smpai sane....atLast...xjAdi..sbb pNoh...ingat nK baLek kL...afy ajak pusing cameron patu balek..hurrmmm~~ape ag..aku pon gaTaL la nak iKot....aJiib on jer....
naK jdkan citer la..
smpai sane.....jEm gLer......patu uJan leBat lak tuh..ktorng g 2kete..aku ngn aJib..afy ngn spupu die (nani)....
suNgguh tRageDi toL....
bLeh lak lmpu kete aku atk iDop...so cmNer nk tRon nnt..confirm smpai puncak dh malam..nk tRon ag la ssh...geLap....ajib pon suh caRi hotel....lam mase yg same..kete aku lak berasaP...huRmmm~~...kSudah nyer cari la hotel..dlm jem2 tuh..((**senarnyer ktorng ni kene g hanimoon..tu yg kete pon saje2 je nk wat haL**))...hehehehe.....agak2 5jam jugak laa tsangkot lam jem nih...ngn nk cari hotel ag..smua pnoh..cari nyer cari...tpakse la amik http://www.equatorial.com/cam/...ni je yg paLing murah aku dpt....
RM440++ smLm........
muLe2 mmg taknak la..tp mmG keTe aku poN takLeh nk tROn...dh beRasaP...waKtu pon dh mALam...ujan lak tuh..dengan jeM ag...jem yg taK beRGErak laNGsong...hurmmm..redAhhh jerr la....
aFY ngn nani la jd pNeman ktOrg....hehehehehe...alang2 skali..pakeJ..haniMoon wiF photogRpher....hahahahah...paSal duIt....ttP maTe sBeLah la....nK kate tiDo smlm pon...tak Smpai...hehehehehe.....
...............................................
kononnyer...pLan...mangun paGi......nk meNikmaTi uDAra seJok kt luar..hampehh...aku terbunkanggg ag atas katill...peNatt beb....ajib sorngg je la menikmati sorng2...hahahaha...kul 8 ktorng...siap2...cari kedai nk beKfest..patu cari bengkeL mane yg buKak......xtaw la bukak ke tak..dh la coti umum nih...haisshh..cari je la..klu ade rzeki...patu ingat nk jLn2.....tangkp2 gambar..patu gerak tRon.......

mE n' huBBy

geDix Wife~

iNILah meReKa..tGh seTTing caMera....

tgh2 kusyuk meReka tgk camera ....lalu sorng unCLE jEPON....
aku : excuSeMe sIR.......can u taKe our piTca...(hehehehehe)
oLD man : yeS2...
aku: tenkiU...(hahahaha...dapat pon bgamba 4 org...kLu tak iLang je sorng..)
......................................................


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...