~~♥♥ sTorY oF oUR LoVe ♥♥~~

Apr 3, 2011

SAndiNg TYMe.....26/3/2011~~

aku bangun agak lewat...dlm 7.45pg...penatt gler....mane tak nyer..tido pon lmbat...kul 3 baru tido...aishhh...tp bukan tiDo lmBat sBB laEnn oK...heheheh...die tiDo umah die la..tHen aku tidO umah aku...waLaupon dh haLaL...tp biase la.....dah adat org tua2 macam tuh kan..hehehehehe..
bangun je..tgk awan mcm geLap jer...pakcik aku lakk tak g pon jmper ustaz tok tahan huJan...
org tue2 kate...klu nk kndri..baju yg aku pakai mlm td..kene cmpak atas bumbung...bToL ke tak kesahihan tuh aku tak taw...tp aku wat je la bile org dh suh..
bismillah....selawat 3x..patu aku cmpak baju aku(merah putih..smpai skunnk tak amik).....dengan kehendak Allah....harap2 mjLis bjalan lancar dan tak hujan....
......................................................................................................
teMa aku.................~~~~..................jengjeng...tGk je la nnt aku pakai bAju wrne ape...hehehe
....................................................



a.naiM yg ciAP kan diE.....taKpe la..jnJi oK jew....=))
tP aku.........................................

styLe yg aku nak....hehehe..tp just ramBot depan kurang kemas....tp aku mALAs nk byK songel...org dah buat kan..trime je....

gaye rmbot dR blakang disaluti dengan buNGe ros...weeeeeeeee

ni la org kuat aku..heheh..k.naza ngn diana...

siapp...tnggu pgantin leLaki dtg....cmner la rupe suami aku nnt...die siap sndRik kot...hehehehehe.......
.....................................................................................................................




ni Lah pLamin yg taK sBEraPa aku...juSt simPLe....keciK...sesuwai ngn aku yg keCik nih...hehehehehe


biLe pganTIn LeLaki tiBa.....



Aku poN mLangkah kLuat utok menJemPot teTamu....


biLe diSatukan.....

iNiLah kaMi......
baKal menJaLani hIdop berSama hiNgga aKhir hAyat....insyaallah.............amin...

kiTe laYan aG erkkk...;;;



kUMPuLAn kompAng di kamPong Aku...

ni lah anTra kwN paLing raPat huBBy aKu....

ni antaRa buDDies aK yg biZi lam reCepTion aKu...cian diee
  
maSe kiteOrng ciBok2 waT outdooR...............
doRng ni laKK yg seMpat berGamBaaaa~~

aKsi keLetiHan smUa.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...